Renkaita ei ole puhjennut käytännössä lainkaan, en tiedä
mitä tuuria mukana ollut, mutta vähällä selvinnyt. Toki täällä ei tarvitse
ajella pyöräteitä eikä teiden alikulkuja yms sepelipaikkoja.
Aloin hieman helpottamaan omaa elämääni ja hankin isomman
satulalaukun, joka on ollut kyllä todella hyvä. Vanhaan ei mahtunut Co2
patruuna. Uuteen mahtuu helposti ja siihen menee vielä kukkaro ja tarvittaessa
vetoketjulla laajennettava osio, jos tarvitsisi pitkälle matkalle jotain muutakin kantaa (ei ole vielä ollut tarvetta).
Uusi ja vanha satulalaukku. Työkalut ja sisäkumi (tossa on iso GG sisuri) |
Satulalaukussa minulla on:
Crank Bros m17 minityökalu (kuusiokolot, ketjutyökalu yms)
Rengasrauta
Sisäkumi (riittävän pitkä venttiili, muovipussi suojamaan lialta ja hankaukselta)
Co2 patruuna ja sen suutin
Ketjun pikaliitin
Venttiilinjatke (joltain puuttuu kuitenkin)
Kukkaro (joko taskussa tai laukussa)
Venttiilinjatke (joltain puuttuu kuitenkin)
Kukkaro (joko taskussa tai laukussa)
Taskussa: banaania, myslipatukoita, geelejä,
suklaapatukoita, puhelin.
Shortsien radiotaskussa vielä hätävara-Siripiri
Shortsien radiotaskussa vielä hätävara-Siripiri
Rungossa: 2 x 750ml juomapullot.
Vaimolle olen helpottanut hommaa ja sillä on vain yksi vaahtopaikkauspullo taskussa, niin ei tarvii alkaa sählää renkaiden kanssa. Muita tärkeitä tarpeen mukaan mukana kulkevia juttuja on Ass Saver ja takavalo. Etuvalokin on, mutta se oli ruuveilla kiinni työmatkapyörässä, niin en ottanu kuviin. Etuvalona on Planet-X:n versio, lisäksi tarvittaessa XXL:n erillisellä akulla oleva lamppu. Integroidulla akulla varustettu lamppu on 100 kertaa kätevämpi.
Ass Saver on aivan ehdoton kuraläppä. Työmatkalla ja vaimolle paikkavaahto hoitaa homman. |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Kommentoi